Servicedesk Medewerker ICT – Amsterdam – 36 uur

Servicedesk Medewerker – Noord-Holland-Brabant-Gelderland-32-40 uur
april 9, 2018

Servicedesk Medewerker ICT

Wie ben jij?

Als medewerker Service Desk ICT ben je het eerste aanspreekpunt (click, call, face) voor de interne klant. Je verzorgt de interne communicatie vanuit de divisie ICT richting gebruikers over storingen of onderhoud aan ICT voorzieningen. Daarnaast ben je betrokken bij divisie-, afdelings- en klantprojecten.

Wat neem jij mee?

– De kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde MBO niveau 4 ICT opleiding.
– De kandidaat beschikt over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal.
– De kandidaat beschikt over minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de gevraagde functie opgedaan bij een grote organisatie (1000+)
– De kandidaat beschikt over hardware en software kennis EN ervaring met MS Office Producten.
– De kandidaat beschikt over ITIL Foundation
– De kandidaat beschikt over Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server (meest recente en/of op-een-na recente versie)
– De kandidaat heeft aantoonbare relevante ervaring met HP Servicemanager of een vergelijkbaar ITSM pakket.
– De kandidaat beschikt over de volgende competenties: accuratesse, authenticiteit, communicatief vermogen, initiërend, klantgericht, resultaatgericht
– De kandidaat is 36 uur per week beschikbaar.
– De kandidaat is beschikbaar voor stand-by diensten.
– De beschikbaarheid van de kandidaat is vanaf 14-05-2018.

– De kandidaat beschikt over:
• ISO 20000 Foundation
• Microsoft Certified IT Professional: Windows (meest recente en/of op-een-na recente versie)
• Gevolgde training “Klantgericht telefoneren”
– De kandidaat beschikt over kennis van en ervaring met mobile devices en Apple / Samsung producten.

Je functie

– 1e lijn support voor alle ICT voorzieningen en 2e lijn support op werkplekvoorzieningen.
– Bewaken van de tijdige afhandeling en voortgang van incidenten en service requests.
– Installeren van hardware en software.
– Plaatsen, verhuizen en verwijderen van ICT-middelen.
– Documenteren van (installatie) handleidingen.
– Aannemen calls, oplossen incidenten, communicatie met oplosgroepen
– Werkzaamheden aan balie, telefoon en op locatie.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-infotech.nl of via 026-7999099.