Servicedesk Medewerker – Noord-Holland-Brabant-Gelderland-32-40 uur

Systeembeheerder – Randstad – 40 uur
februari 13, 2018
Servicedesk Medewerker ICT – Amsterdam – 36 uur
april 16, 2018

Servicedesk Medewerker
Noord Holland, Brabant en Gelderland
32 tot 40 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar een teamgerichte servicedesk medewerker.

Wie ben jij?

De servicedesk is het visitekaartje van de ICT afdeling. Je voelt je als een vis in het water als eerste aanspreekpunt voor de klanten en hebt de wil om je uiterste best te doen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Jij loopt voorop als het gaat om vernieuwende technologie.

Wat neem jij mee?

  • Een afgeronde IT opleiding, bij voorkeur MBO-4 niveau
  • Relevante werkervaring
  • Kennis van ITIL; ITIL certificering is een pre
  • Ervaring met helpdeskregistratiesystemen
  • De bereidheid in het meedraaien in variërende werktijden. Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • De bereidheid om je zelf verder de ontwikkelen als specialist binnen de ICT
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse (en Engelse taal) in woord en geschrift
  • De volgende competenties/karaktereigenschappen: teamspeler, communicatieve vaardigheden

Je functie

In deze functie houd je je voornamelijk bezig met het aannemen en registreren van incidenten. Deze incidenten los je zoveel mogelijk direct op en schakelt waar nodig een specialist in en/of draagt de melding over. Je gaat de gebruikers van onze klanten op remote basis ondersteunen met de kennis die je hebt. Je weet goed om te gaan met een helpdesk managementtool (als Clientèle, SM7 en/of Topdesk) en begrijpt de noodzaak van het goed en adequaat registreren van je werk.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-infotech.nl of via 026-7999099.